Monday, March 20, 2017

პროექტი - ფიგურის სიმძიმის ცენტრის განსაზღვრა

სასწავლო   პროექტის გეგმა
პროექტის სახელწოდება: ფიგურის   სიმძიმის  ცენტრის   განსაზღვრა
პროექტის მთავარი იდეა: მარტივი   მექანიზმების  პრაქტიკაში,   ყოფა-ცხოვრებაში   გამოყენება.  
პროექტის აქტუალობა: მისი  დანერგვა  ხელს   უწყობს  მოსწავლეებში  კვლევითი,  შემოქმედებითი    და  საკომუნიკაციო   უნარების  განვითარებას.
პროექტის მიზნები: სასკოლო  სამეცნიერო   პროექტის   საშუალებით   კვლევითი   უნარ-ჩვევების   განვითარება.
მონაწილეთა ასაკი: 14-15წ.
ვადები/ხანგრძლივობა: ერთი  თვე. პირველი   კვ.-ინფორმაციის   მოგროვება,     მეორე   კვ. - ექსპერიმენტების   ჩატარება   და   მონაცემების   აღრიცხვა,  მესამე  კვ.- მოკლე    წერილობითი    ანგარიშის   მომზადება,   მეოთხე  კვ.- პრეზენტაციის   მომზადე,  ჭოჭონაქი, - მშენებლობებზე  და  საწარმოებში.           
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):  1. საპროექტო   თემის  განსაზღვრა, 2. ინფორმაციის   მოგროვება,  3. კვლევის   გეგმის  შემუშავეება.
მოსალოდნელი  შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: 1. ბიუჯეტის  განაცხადის  შექმნა ,2. მონიტორინგის   მიმდინარეობის   მექანიზმის   ჩამოყალიბება, 3. საგანთშორისი  კავშირები - მათემატიკა, ბიოლოგია,  სპორტი, ხელოვნება.    
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: მასწავლებელი,  მოსწავლეები,ფოტოაპარატი,  საზომი   ლენტი,  ხელსაწყოები - მარტივი  მექანიზმები,  სხვადასხვა   მასის  და  ფორმის    სხეულები, ამწბა,  4.ექსპერიმენტების   ჩატარება   და  მონაცემების   აღრიცხვა,  5. დასკვნები,  6. მოკლე   წერილობითი   ანგარიშის   მომზადება,  7. პრეზენტაციის   მომზადება.                         
საგნებთან/საგნობრივ  ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო  გეგმასთან  კავშირი: ფიზ.       VIII . 5.  მოსწავლეს   შეუძლია  სხეულთა  წონასწორობის  და   მარტივი   მექანიზმების   მოქმედების   პრინციპის   დახასიათება.   კავშირი - საბუნებისმეტყველო    მეცნიერებებთან, - ფიზიკა, ქიმია, ბიოლოგია,  მათემატიკა,     ხელოვნება,  სპორტი.
პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი): დარეჯან     ლომიძე.
ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: darejanlomidze7@gmail.com 

პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:   darejanlomidze7.blogspot.com

No comments:

Post a Comment